بیمار به دیالیز با GFR 11 چه مقدار مایع باید نوشیدن من
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار به دیالیز با GFR 11 چه مقدار مایع باید نوشیدن من

بیمار به دیالیز با GFR 11 چه مقدار مایع من باید بنوشید؟ در واقع، بسیاری از مردم که در حال بدست گرفتن دیالیز می خواهند بدانند که پاسخ آنها توسط این سوال ناراحت. کارشناسان اشاره کرد که، برای افراد مبتلا به ادرار در حد طبیعی آنها می توانند به همان اندازه که آب یک فرد عادی می نوشند. اما برای افراد مبتلا به ادرار کردن غیر طبیعی آنها باید آب با توجه به حجم ادرار کردن خود را.
چرا افرادی که در حال بدست گرفتن دیالیز باید مصرف آب را کنترل کند؟
در طول نارسایی کلیه، میزان ادرار قطره تولید می شود. خروجی ادرار معمولا به طور کامل متوقف می شود یک بار در بیماران دیالیز برای بیش از 6 ماه بوده است. با توجه به علل آب بیش از حد تورم در سراسر بدن، فشار خون را افزایش می دهد و در نتیجه می نارسایی قلبی کار قلب را دشوارتر میکند. بیش از حد مصرف آب از حد می تواند ریه ها مشکل برای بیمار به تنفس کند.
چه مقدار مایع باید بیمار با GFR 11 نوشیدنی برای هر روز دیالیز؟
محدودیت آب ممکن است از هر بیمار در دیالیز تغییر کند. مقدار توصیه شده روزانه مصرف آب به مقدار ادرار تولید شده در یک دوره 24 ساعته بر اساس، میزان احتباس مایعات به عنوان از تورم آشکار است، مقدار وزن بین درمان دیالیز، که آیا بیمار نارسایی قلبی زمینه ای، سطح مصرف نمک روزانه
برای مثال، اگر عملکرد کلیه شما بسیار محدود است، پزشک شما 1،200 میلی لیتر در روز است که معادل 40 اونس را توصیه کند. یا 5 فنجان. اگر کلیه های شما عملکرد بهتر، شما مجاز به نوشیدن 2000 میلی لیتر، که برابر 67 اونس. یا 8 1/3 فنجان.
اگر شما سوال دیگر در مورد دیالیز، انجام مردد به ترک پیام به ما نیست، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: